آزمون – آزمایش قانون قانونی مقام معظم رهبری

آزمون – آزمایش: قانون قانونی مقام معظم رهبری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث در نارمک با قمه به پلیس حمله کرد و کشته شد ، نجات دهنده عالم&quot، &quot

ساعت 2:30 بامداد 15 تیر مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از تیراندازی مرگبار به مرد جوانی خبر دادند که قصد آسیب رساندن به مأموران را

"نجات دهنده عالم" در نارمک با قمه به پلیس حمله کرد و کشته شد

عبارات مهم : ایران

ساعت 2:30 بامداد 15 تیر مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از تیراندازی مرگبار به مرد جوانی خبر دادند که قصد آسیب رساندن به مأموران را داشت.

به گزارش کشور عزیزمان ایران ؛به دنبال این تماس، بازپرس مرادی – کشیک قتل پایتخت- به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خیابان امامی، حوالی پارک فدک شدند.

نخستین تحقیقات نشان می داد ساعتی قبل مرد 35 ساله ای که به خاطر مصرف ماده مخدر شیشه حالت عادی نداشت درحالی که قمه ای در دست داشته با داد و فریاد مدعی شده است من نجات دهنده عالم بشریت هستم و با مشاهده مأموران پلیس با قمه به آنها حمله کرده است.

در نارمک با قمه به پلیس حمله کرد و کشته شد ، نجات دهنده عالم&quot، &quot

مأموران چندین بار به او دستور می دهند که قمه را زمین انداخته و تسلیم شود ولی مرد شیشه ای با قدرت نمایی به آنها حمله می کند. مأموران کلانتری جهت خلع سلاح وی دست به کار شده است و اقدام به شلیک تیرهوایی کردند ولی او تسلیم نشده و بار دیگر به آنها حمله کرده و قصد مجروح کردن مأموران را داشته هست. مأموران نیز چاره ای جز تیراندازی به وی نداشتند.

در این تیراندازی مرد قمه به دست جان باخت و در بازرسی از او مقداری شیشه و پایپ به دست آمد.در بازبینی دوربین مداربسته محل اتفاق و تحقیق از شاهدان، بیانات مأموران مورد تأیید قرار گرفت. بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

ساعت 2:30 بامداد 15 تیر مأموران کلانتری 127 نارمک در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از تیراندازی مرگبار به مرد جوانی خبر دادند که قصد آسیب رساندن به مأموران را

واژه های کلیدی: ایران | تحقیقات | تیراندازی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار