آزمون – آزمایش قانون قانونی مقام معظم رهبری

آزمون – آزمایش: قانون قانونی مقام معظم رهبری اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات برانکو – قلعه‌نویی و تارتار – درخشان آینده صدر جدول را رقم می‌زنند

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فردا (جمعه)، ۴ دیدار برگزار می شود که در بااهمیت ترین دیدارها دو تیم مدعی پرسپولیس و پارس جنوبی در پایتخت کشور عز

برانکو - قلعه‌نویی و تارتار - درخشان آینده صدر جدول را رقم می‌زنند

برانکو – قلعه نویی و تارتار – درخشان آینده صدر جدول را رقم می زنند

عبارات مهم : ایران

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر شاگردان امیر قلعه نویی میهمان پرسپولیس هستند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فردا (جمعه)، ۴ دیدار برگزار می شود که در بااهمیت ترین دیدارها دو تیم مدعی پرسپولیس و پارس جنوبی در پایتخت کشور عزیزمان ایران به مصاف حریفان ارزش می روند.

برانکو – قلعه‌نویی و تارتار – درخشان آینده صدر جدول را رقم می‌زنند

پرسپولیس – ذوب آهن

شاگردان برانکو که هفته گذشته در دیدار سخت توانستند با پیروزی یک بر صفر برابر پارس جنوبی صدر جدول رده بندی را از این تیم بگیرند این هفته باید به مصاف ذوب آهن امیر قلعه نویی بروند. پرسپولیسی ها که در دو هفته گذشته درگیر پرسشها مدیریتی بودند، در این دیدار بدون محروم و مصدوم پا به این دیدار می گذارند. البته ایگور پانادیچ مربی سرخ پوشان به خاطر اخراج در بازی گذشته در این دیدار محروم است.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فردا (جمعه)، ۴ دیدار برگزار می شود که در بااهمیت ترین دیدارها دو تیم مدعی پرسپولیس و پارس جنوبی در پایتخت کشور عز

در آن سوی میدان ذوب آهنی ها هفته گذشته بازی پربرخوردی را پشت سر گذاشتند تا در این دیدار وحید محمدزاده مدافع تیم ارزش را در اختیار نداشته باشند.

شاگردان قلعه نویی در هفته های گذشته نتیجه های سینوسی کسب کرده اند و در ۴ دیدار آخرشان تنها سفیدرود انتهای جدولی را شکست دادند. در حال حاضر پرسپولیس با ۲۷ امتیاز و یک بازی کم تر صدرنشین لیگ برتر است و ذوب آهن با ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته هست. ذوب آهن این شانس را دارد تا با پیروزی در این بازی خارج از منزل جای صنعت نفت آبادان را در رده هفتم بگیرد.

نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران – پارس جنوبی

برانکو – قلعه‌نویی و تارتار – درخشان آینده صدر جدول را رقم می‌زنند

پارس جنوبی که هفته گذشته با بدشانسی برابر پرسپولیس شکست خورد، این هفته میهمان تیم بحران زده نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. هر دو تیم با شکست های متوالی در این دیدار برابر هم قرار می گیرند. پارس جنوبی در دو دیدار آخرش برابر فولاد و پرسپولیس و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در سه دیدار آخرش برابر پدیده، سایپا و استقلال شکست خورده است.

مهدی تارتار در این دیدار دو بازیکن کلیدی اش یعنی میثم تیموری و علی داشتی را به خاطر محرومیت و امید سینک را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد تا دستش در خط دفاع و حمله نسبتا خالی باشد. از تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران هم سینا خادم پور به خاطر محرومیت نمی تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. نفتی ها که در جدول رده بندی با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته اند امیدوارند تا با خلق شگفتی و پیروزی برابر پارس جنوبی خودشان را تا رده دهم هم اوج بکشند.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فردا (جمعه)، ۴ دیدار برگزار می شود که در بااهمیت ترین دیدارها دو تیم مدعی پرسپولیس و پارس جنوبی در پایتخت کشور عز

در آن سوی میدان پارس جنوبی نیم نگاهی به دیدار پرسپولیس و ذوب آهن دارد تا شاید با کمک ذوب آهن دوباره به صدر جدول بازگردد. شاگردان تارتار در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفته اند.

صنعت نفت آبادان – تراکتورسازی

برانکو – قلعه‌نویی و تارتار – درخشان آینده صدر جدول را رقم می‌زنند

صنعت نفت که در چند هفته اخیر متکی به درخشش جاسم کرار ستاره تیمش بوده، امیدوار است تا در دیدار خانگی برابر تراکتورسازی پیروز از زمین بازی خارج شود تا خودش را به جمع ۶ تیم بالای جدول نزدیک کند. آن ها که یک دیدار معوقه برابر پرسپولیس هم باید برگزار کنند در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده هفتم قرار گرفته اند.

این تیم هفته گذشته سپاهان اصفهان را در منزل با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد. در آن سوی میدان تراکتورسازی نتیجه های خوبی در ۵ هفته اخیر نگرفته ولی تنها پیروزی اش در این ۵ بازی، هفته گذشته برابر سپیدرود رقم خورد. تراکتورسازان که امیدوارند تا با تقویت تیم ارزش در نیم فصل درخشش خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر داشته باشند، در این دیدار مهدی شریفی و مهدی کیانی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند.

در چند هفته اخیر صحبت های زیادی اطراف پیوستن بازیکنان تازه مانند مهدی ترابی به این تیم وجود داشت که فعلا همه این صحبت ها تکذیب شده است هست. تراکتورسازی در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفته و اگر برابر صنعت نفت پیروز شود می تواند به رده هفتم افزایش کند.

مشکی پوشان – پدیده

این دو تیم همشهری شرایط متفاوتی از نظر جایگاه در جدول رده بندی نسبت به هم دارند. پدیده که فصل رویایی را پشت سر می گذارد با ۲۱ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته ولی مشکی پوشان که از ابتدای این فصل درگیر حواشی مربوط به جادوگری و عوض کردن نام بودند،

با ۸ امتیاز به تنهایی در انتهای جدول جای گرفتند. رضا مهاجری سرمربی پدیده در این دیدار عبدالله حسینی و محمدرضا خلعتبری را در اختیار ندارد و محسن آقایی و کیوان امرایی از تیم مشکی پوشان هم غایبان این تیم در داربی مشهد هستند. پیروزی در این دیدار جهت مشکی پوشان دردی را دوا نمی کند و آن ها هم چنان در قعر جدول باقی می ماند ولی پدیده در صورت پیروزی در این بازی می تواند تا رده سوم افزایش کند و جای پیکان را در این رده بگیرد. این دیدار در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می شود.

برنامه بازی های روز جمعه هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است:

مشکی پوشان – پدیده خراسان/ ساعت ۱۵:۴۵- ورزشگاه امام رضا مشهد

بیژن حیدری – محمدرضا منصوری – مهدی الوندی – محمدحسین ترابیان – ناظر: ایرج نظری

نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران – پارس جنوبی جم/ ساعت ۱۵:۰۰- ورزشگاه تختی تهران

حسن اکرمی – رضا سخندان – محمدرسول ذورقی – علی احمدی – ناظر: زاهد بحرینی

صنعت نفت آبادان- تراکتورسازی تبریز/ ساعت ۱۶:۴۵- ورزشگاه تختی آبادان

حمید حاج ملک – علیرضا ایلدروم – محمدهاشمی نسب – جواد محمدی – ناظر: بهرام مهرپیما

پرسپولیس پایتخت کشور عزیزمان ایران – ذوب آهن اصفهان/ ساعت ۱۶:۳۰- ورزشگاه آزادی

محمدحسین زاهدی فرد – حسن ظهیری – مهدی عالیقدر – شاهو اصلانی – ناظر: علی خسروی

واژه های کلیدی: ایران | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار